[Datum=20180101]
Jo jag tänkte att eftersom "Spelkvällar på Dragon's Lair på måndagar" tråden finns, skulle det kanske inte vara helt omöjligt med en liknande tråd för oss i Linköping? Visst är vi inte många, men eftersom vi ändå är ett par stycken i Linkan nu som spelar så vore det kanske inte så dum ide att kunna ha koll på om någon ska dit och spela eller inte, eller vad säger ni andra som spelar i Linköping?
Senast redigerat av nico (2007-12-06 12:22:15)

Det går alldeles utmärkt det. Den ska nu dyka upp under kommande evenemang.

Yay! 
Jag kan börja med att säga att efter den här hemska veckan i hemtentans hiskeliga tecken så ska iallafall jag ta mej iväg och spela ordentligt på måndag, och jag hoppas att få se någon av er andra där med. 

Ursäkta om jag stjäl tråden nu...
Men, jag fick en (iaf i mina ögon) kul idé om en stadskamp i DDM.
Senast redigerat av z3bb3 (2007-12-06 15:18:55)

Haha, tja, lincon?

Jag har typ bara varit på en HG-kväll med Dragon's Den tyvärr, men mitt pressade schema ska väl tillåta någon spelkväll då och då iallafall... Ska fan se om jag inte kan ta och komma på måndag ändå! Har aldrig spelat DDM (mest använd minisarna för rollspelssyfte), men någon gång skall väl bli den första 

Skoj! För att vara helt ärlig så har jag inte heller någon vidare erfarenhet av ddm, men vi gör väl ett tappert försök!
Ses på måndag då, jag brukar ploppa fram runt sjutiden, passar det bra för dej?

Låter kempegrejt! Har bläddrat genom regelhäftet nu också, så det ska nog lösa sig...

Nu på måndag drar spelkvällarna igång igen, jag tycker alla ska dit och spela järnet, även ni från övriga världen, alla som reser över 30 mil bjuder jag på öl. 

Ingen som ska spela i Linkan ikväll?